marți, 31 martie 2009

moment poetic...

destin

şi dorul cu orizonturile toate reci
şi clipa peste care te apleci
şi aripa în cerul fără mituri

copacul fără poame va fi făcut chibrituri



revoluţie

anotimpul a prins mucegai pe la margini
o creangă despuiată zgârie luna
ultimul romantic dispare în spasme

iată adevărul iată minciuna



***

dar lasă-mă să mai încerc un mit
ţi-e carotida prea surâzătoare
şi-n loc de aripi mi-a crescut un zid
pe care tu îl vezi dar nu te doare

căci sunt şi cel ce e şi cel ce vine
şi nu aduc nimic din ce nu e
un mit cuminte fără rău sau bine
şi nimeni n-o să afle pentru ce

(poezii pe care le-am scris acum douăzeci şi ceva de ani...)

4 comentarii:

  1. Buna ziua, am fost atras de poemele publicate fiind mare consumator ! Dar va scriu pentru a va intreba daca puteti scana cartea postala cu podul din Bals intr-o rezolutie mai buna !
    cu stima
    ET

    RăspundețiȘtergere
  2. Putem sta de vorba despre asta... Să înţeleg că vă preocupă Balşul? Atunci chiar treuie să stăm de vorbă pentru că noi am lansat o campanie (este pe blogul Asociaţiei Culturale "Mâine") şi suntem în aşteptarea feed-back-ului. Aşadar, vorbim! NUmai bine!

    RăspundețiȘtergere
  3. reflectii despre viata...si poezie buna...se spune ca unde-i minte-i si prostie...in cazul de fata,din cele citite,nu se adevereste vechea zicala romaneasca!?!?!?

    RăspundețiȘtergere
  4. poporul roman prea-intelept si in multimilenara-i traditie crestina, stie el ce stie, nu?

    RăspundețiȘtergere